Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2016

Παρουσίαση του βιβλίου ''Ο δράκος Μπουρμπουλήθρας'' του κ.Σπύρου Πετρουλάκη το Σάββατο 5/11/2016 στην Αθήνα ΑΦΟΥ!!!

                                       Οι εκδόσεις Μίνωας και ο παιδικός Ιανός προσκαλούν μικρούς και μεγάλους στην παρουσίαση του βιβλίου Ο ΔΡΑΚΟΣ ΜΠΟΥΡΜΠΟΥΛΗΘΡΑΣ του κ.Σπύρος Πετρουλάκης!!!!


Περιγραφή:
Προσοχή, προσοχή!
Αυτό το παραμύθι πρέπει να το διαβάσουν μόνο όσοι δε φοβούνται τους δράκους και τις φωτιές και τις μπουρμπουλήθρες...

Θα ήθελες να ανέβεις στην πλάτη του πιο πλακατζή δράκου για ένα συναρπαστικό ταξίδι;
Μη φοβηθείς.
Αυτός ο δράκος δε βγάζει φωτιές από το στόμα του.
Τι βγάζει;
Μάντεψε...

Ποιος όμως είναι ο Σπύρος Πετρουλάκης??Ας τον γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού του και μερικών ερωτήσεων μου, που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και τον ευχαριστώ πολύ!!!!


ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΠΥΡΟ ΠΕΤΡΟΥΛΑΚΗ
Γεννήθηκε στην Αθήνα,αλλά μεγάλωσα εκεί που ανατράφηκε ο Δίας στην Κρήτη των μύθων και των πειρατών.Όταν παίζω το ούτι μου,ένα παραδοσιακό μουσικό όργανο,μπορώ να φανταστώ ότι σεργιανίζω σε μέρη όπου δεν έχει πατήσει κανένας άνθρωπος ως τώρα.Τόσο πολύ με μαγεύει η μουσική.Μου αρέσει να διαβάζω,να γράφω,να ταξιδεύω και να ονειρεύομαι έναν κόσμο γεμάτο χρώμα,αγάπη και πολλά χαμογελαστά πρόσωπα.Άλλη μεγάλη μου αγάπη είναι το άθλημα του Taekwondo,όπου είμαι πρωταθλητής και προπονητής,και γενικά όλα τα ''παράξενα'' αθλήματα,καθώς έχω σκαρφαλώσει με σχοινιά σε απάτητα βουνά(αναρρίχηση)και έχω κολυμπήσει σε υποβρύχιες σπηλιές και φαράγγια στον πάτο της θάλασσας(κατάδυση).Όνειρο μου είναι να ανακαλύψω τους κρυμμένους πειρατικούς θησαυρούς,οι οποίοι βρίσκονται κρυπτογραφημένοι μέσα σε μυστικούς χάρτες,που έχω ξετρυπώσει από τα πιο φανταστικά σεντούκια.Πολύτιμους βοηθούς σε αυτό το γεμάτο μυστήριο ταξίδι έχω τα δύο παιδιά μου :Την Ειρήνη και τον Κωνσταντίνο.
Από τις εκδόσεις Μίνωας κυκλοφορούν επίσης τα παιδικά βιβλία του Η Συνταγή της Ευτυχίας(2016),Ο θησαυρός του Κυβερνήτη(2015) και Στα χνάρια του κουρσάρου Μπαρμπαρόσα(2014).

ΕΡΩΤΗΣΗ:1) Τι είναι αυτό που σε ώθησε να γράψεις τον «Δράκο Μπουρμπουλήθρα»; Απάντηση:Είναι τεράστια πρόκληση να γράψεις ένα σωστό παραμύθι. Η αγάπη μου και το ενδιαφέρον για τα παιδιά με ώθησαν να ασχοληθώ με τις παιδικές ιστορίες. Ωστόσο το μεγαλύτερο κίνητρο ήταν να μιλήσω στα δικά μου παιδιά για δύσκολα θέματα με τον πιο «εύκολο» τρόπο. Δηλαδή μέσα από μια παραβολή, από μια ιστορία.
ΕΡΩΤΗΣΗ:2)Πως εμπνέεις σ’ ένα παιδί την αγάπη για το παραμύθι;
Απάντηση:Είναι αρκετά εύκολο να κάνεις ένα παιδί να αγαπήσει το παραμύθι, να αγαπήσει το βιβλίο. Απλά διάβασέ του το με αγάπη. Δίχως βαριεστιμάρα, δίχως βιάση.
ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Πως μπορούμε να καλλιεργήσουμε τη δημιουργικότητα των παιδιών μας; Απάντηση:Ο Αίσωπος είχε γράψει ότι: «Το παιδί ότι βλέπει κάνει.» Το γνωρίζουμε όλοι πια αυτό. Αν του δώσουμε ερεθίσματα και μας βλέπει δραστήριους κι εμάς δεν μπορεί παρά να «παρασυρθεί». Αν οι γονείς δεν έχουμε χρόνο για τα παιδιά εκείνα εύκολα θα «τεμπελιάσουν».
ΕΡΩΤΗΣΗ:4). Ήρωες στα παραμύθια, ήρωες και στη ζωή; Απάντηση:Οι ήρωες των παραμυθιών μπορούν να διδάξουν, να γίνουν πρότυπα στη πραγματική ζωή, αρκεί το παραμύθι να έχει σωστούς και προσεγμένους χαρακτήρες.
ΕΡΩΤΗΣΗ:5). Πως ήσασταν σαν παιδί;
Απάντηση:Όπως είμαι και τώρα. Αισιόδοξος, περίεργος, εργατικός, επίμονος, ενθουσιώδης, αλλά και νευρόσπασμα. Δεν καθόμουν ήσυχος ποτέ και κάθε μέρα είχα να κάνω και από μια καινούρια σκανταλιά. Κανονικό παιδί δηλαδή.
ΕΡΩΤΗΣΗ:6). Σου διάβαζαν παραμύθια; Ποιο είναι αυτό που θυμάσαι; Απάντηση:Είχα τη γιαγιά Ελένη που μπέρδευε τα παραμύθια με τις πραγματικές ιστορίες. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα κάθε αφήγηση να γίνεται συγκλονιστική και να με κάνει να κρέμομαι από τα χείλη της. Το παραμύθι που δεν ήθελα να μου λέει με τίποτα ήταν ο Κοντορεβιθούλης, γιατί δεν άντεχα να αφήνουν ένα παιδί μοναχό του στο δάσος. Πάντα στο μυαλό μου ήταν να βρω εκείνο το δάσος να πάω να τον σώσω.
ΕΡΩΤΗΣΗ:7).Πως βλέπεις το μέλλον του βιβλίου μέσα στον σύγχρονο ψηφιακό κόσμο; Απάντηση:Πιστεύω ότι η μαγεία και η γοητεία του βιβλίου δεν θα πάψει ποτέ να προκαλεί τον άνθρωπο διότι το βιβλίο ως αντικείμενο και ως υπόσταση μας καλεί να χρησιμοποιήσουμε όλες μας τις αισθήσεις για να το απολαύσουμε...
ΕΡΩΤΗΣΗ:8).Τώρα τι έχουμε να περιμένουμε από σένα;
Απάντηση:Ήδη στις εκδόσεις ΜΙΝΩΑΣ υπάρχει το νέο μου μυθιστόρημα. Ένα βιβλίο που το γράφω τα τελευταία τρία περίπου χρόνια και αναφέρεται στην ιστορία δύο γυναικών που η ζωή επέλεξε να ενώσει και να χωρίσει με τον πιο πρωτότυπο τρόπο. Θα το χαρακτήριζα ως κοινωνικό θρίλερ που ασχολείται με ένα ιδιαίτερο θέμα το οποίο, από όσο γνωρίζω, δεν έχει θιχτεί ποτέ άλλοτε σε μυθιστόρημα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου