Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ-ΒΙΒΛΙΟΚΑΦΕΔΑΚΙΑ

                                                Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2016

         Ημέρα παρουσιάσεων και βιβλιοκαφεσυναντήσεων στη Θεσσαλονίκη μας ΑΦΟΥ!!!

                  Στο ΡΙΤΖ καφέ -τσαγερί (Πρώην Καφέ Ζώγια) Βενιζέλου 1 !!!!




Το μεσημέρι 12.00 με 3.00 μπορείτε να γνωρίσετε τα ''Δάκρυα του πάθους'' και τη συγγραφέα τους
 κ.Eleni Antoniou Karamitsou!!!







Το απόγευμα στις 6,30 μ.μ. θα έχω τη τιμή και χαρά να παρουσιάσω μαζί με τους:κ. Χρήστο Κεκέ διαχειριστή της Βιβλιοφιλικής σελίδας  Οι συγγραφείς και τα βιβλία που αγαπάμε (η οποία και διοργανώνει την παρουσίαση)και την κ. 
Μαρία Φουσταλιεράκη Ποιήτρια το Βιβλίο Τα βατράχια και τον συγγραφέα του κ.Δημήτρη Σίμο!!!!!






Στις 5.00 σας περιμένουμε για ένα βιβλιοκαφεδάκι/βιβλιοσυζήτηση ΑΦΟΥ!!!
Να συζητήσουμε για τα αγαπημένα μας βιβλία αλλά και να γνωρίσουμε λίγο καλύτερα τον συγγραφέα κ.Δημήτρη Σίμο.






Στην παρέα μας και η Κύπρια συγγραφέας κ.Μαρία Πέττα που αυτές τις μέρες βρίσκεται στην πόλη μας!!!





1 σχόλιο:

  1. Υπέροχα...αναμένω να τους γνωρίσω όλους και να με ταξιδέψουν με τα βιβλία τους <3
    Κατερίνα Μπακιρτζόγλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή