Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2016

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ''ΚΛΕΙΣΤΟ ΛΟΓΩ ΑΓΑΠΗΣ'' ΚΑΙ ΤΗΣ κ.ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΦΟΥ!!!


   Σε μια όμορφη ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Οκτωβρίου 2016 και ώρα 19.00 στα Public Τσιμισκή η παρουσίαση του βιβλίου ''Κλειστό λόγω αγάπης'' της συγγραφέως κ.Μαρία Παπαδάκη που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ωκεανίδα.

Η κ.Παπαδάκη  μας παρουσίασε το βιβλίο της  λέγοντας:''Απόψε παρουσιάζουμε το καινούργιο μου βιβλίο που έχει τίτλο «Κλειστό λόγω αγάπης» από τις εκδόσεις Ωκεανίδα. Θα αναρωτηθείτε γιατί κλειστό λόγω αγάπης; Θα σας πω και εγώ ότι οι καρδιές, τα σπίτια, οτιδήποτε , μπορούν να κλείσουν και από αγάπη. Θα το ανακαλύψετε όταν θα το διαβάσετε. Όσοι διαβάσατε το βιβλίο θα είδατε ότι βασίζεται σε μια αληθινή ιστορία. Η βασική μου ηρωίδα είναι η Ακριβή που ήταν πολύ καλή μου φίλη. Την γνώρισα στη Σκεπαστή Αγορά Χανίων, στο μαγαζί της. Πουλούσε βότανα, μαντζούνια, αρώματα, τα οποία έφτιαχνε η ίδια με πρώτες ύλες που μάζευε από τη φύση. Μου εκμυστηρεύτηκε πολλά , με πρώτο, ένα μεγάλο έρωτα που αν και την είχε πικράνει πολύ τον είχε ακόμα στην καρδιά της. Στεναχωρήθηκα πολύ όταν περνώντας από το μαγαζί της το είδα κλειστό. Είχε φύγει και δεν είχε αφήσει ίχνη πίσω της. Έτσι γεννήθηκε ένα ποίημα που το ονόμασα «Κλειστό λόγω αγάπης». Όταν αργότερα εγκαταστάθηκα στην Αθήνα, το ποίημα αυτό έπεσε στα χέρια της σπουδαίας Βάσως Αλαγιάννη και εξέφρασε την επιθυμία της να το μελοποιήσει.Το τραγούδι μπήκε στο δίσκο του Βασίλη Λέκκα που έχει τίτλο «Τον εαυτό μου ρώτησα» και αγαπήθηκε πολύ απ΄τον κόσμο'', τόνισε η συγγραφέας του βιβλίου.

Για το βιβλίο μίλησε και διάβασε αποσπάσματα η κ.Μ.Κασσεροπούλου φιλόλογος και μουσικά πλαισίωσαν τη βραδιά ο κ.Σ.Φιλιπποπολίτης στο πιάνο και ο κ.Γ.Γελαράκης ο οποίος ερμήνευσε τραγούδια σε στίχους της συγγραφέως.

Στο τέλος της παρουσίασης η κ.Παπαδάκη υπέγραψε αντίτυπα του βιβλίου της και φωτογραφήθηκε με τους αναγνώστες της.

Ποια όμως είναι η κ.Παπαδάκη?Ας την γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων μου, που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει,και την ευχαριστώ πολύ!!!!!!

Βιογραφικό: 
Η Μαρία Παπαδάκη γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης. Σπούδασε λογιστικά και αγγλικά. Το πρώτο της βιβλίο ήταν η ποιητική συλλογή με τίτλο “Αγάπες δροσουλίτες” που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις “Γκοβόστης”. Το δεύτερο ήταν το μυθιστόρημα με τίτλο “Τι γυρεύω εγώ εδώ” που κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις “Φίλντισι”. Το τρίτο της βιβλίο είναι το μυθιστόρημα «Κλειστό λόγω αγάπης» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Ωκεανίδα» και παρουσιάζουμε σήμερα. Συνεργάστηκε με το διαδικτυακό περιοδικό “Μουσικόραμα” με συνεντεύξεις και άρθρα. Στη στιχουργική της πορεία συνεργάστηκε και συνεργάζεται με πολλούς και αξιόλογους συνθέτες όπως... Βάσω Αλαγιάννη, Χρήστο Νικολόπουλο, Γιάννη Νικολάου, Αντώνη Μιτζέλο, Ζωή Τηγανούρια, Αρετή Κοκκίνου, Πασχάλη Τόνιο, Βαγγέλη Σίμο, Γιώργο Βασιλάκη, Τάσο Ζαφειρίου, Δημήτρη Γαλίτη, Στέλιο Τζανετή, Γιώργο Γελαράκη, Χάρη Καλαμπακάκη, Παναγιώτη Κελάνδρια, Νάνσυ Κανέλλη, Ξένια Δικαίου, Αλέξη Καραβέργο κ. α. Εκτός Ελλάδας συνεργάστηκε με τον Ελληνοαμερικανό συνθέτη Daniel Alcheh, γράφοντας τους στίχους σε τέσσερα τραγούδια που ερμήνευσαν ο Βασίλης Λέκκας, ο Παντελής Θαλασσινός και η Σοφία Παπάζογλου, στο soundtrack της ταινίας του Χόλιγουντ “Τhe trouble with Bliss” που διακρίθηκε στα Media awards του Χόλυγουντ. Συνεργάστηκε και συνεργάζεται επίσης με τους αξιόλογους ερμηνευτές... Βασίλη Λέκκα, Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, Γιώργο Νταλάρα, Παντελή Θαλασσινό, Λένα Αλκαίου, Μελίνα Κανά, Αρετή Κετιμέ, Σοφία Παπάζογλου, Μιχάλη Κουνάλη, Ερωφίλη, Μπάμπη Τσέρτο, Μαρία Σουλτάτου, Δήμητρα Μαστορίδου, Μάκη Σεβίλογλου, Βασιλική Στεφάνου, Γιώργο Γελαράκη, Βασίλη Παϊτέρη, Ξένια Ροδοθεάτου, Αντιγόνη Κατσούρη κ. α.


Ερώτηση:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το ...βιβλίο και πείτε μου αν θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε.
Απάντηση:Η πρώτη μου επαφή με το βιβλίο ήταν σε ηλικία 10 ετών περίπου, και το πρώτο βιβλίο που διάβασα ήταν το "Κάτω απ' το βλέμμα του Βούδα" της Περλ Μπακ. Δεν το πολυκατάλαβα τότε βέβαια, αλλά όταν αργότερα το ξαναδιάβασα σε μεγαλύτερη ηλικία, είδα πως αυτά που έπρεπε τα είχα τελικά αποκομίσει απ' το βιβλίο και απ' την πρώτη ανάγνωση που είχα κάνει τότε στα δέκα μου.

Ερώτηση:2)Διαβάζετε κάποιο συγκεκριμένο είδος λογοτεχνίας περισσότερο (κοινωνικό,αισθηματικό,αστυνομικό,.....) και αν όχι ποιο είναι το αγαπημένο σας?
Απάντηση:Νομίζω το κοινωνικό είναι το καλύτερό μου, αλλά να μην του λείπει και μια δόση έρωτα και μυστηρίου βέβαια!

Ερώτηση:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα?
Απάντηση:Πρώτος και καλύτερος, δάσκαλος για μένα και μέντορας μου είναι ο Νίκος Καζαντζάκης! Ύστερα κι άλλοι, και ξένοι και Έλληνες. Ας μην πούμε ονόματα. Σημασία έχει πως χωρίς βιβλίο στο χέρι δεν μπορώ να υπάρξω, κι αυτό ας μη θεωρηθεί υπερβολή!

Ερώτηση:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε?
Απάντηση:Δεν μπορώ να πω τι ακριβώς με έκανε να αρχίσω να γράφω. Γενικά το έναυσμα για να καταθέτω τις σκέψεις μου στο χαρτί είναι το... μέσα μου. Από κει ξεκινάνε όλα. Και φυσικά και διάφορα εξωτερικά ερεθίσματα που αποτελούν τα θέματα του εκάστοτε συγγραφικού μου έργου. Μια φράση, μια ιδέα κάποιου, ένα γεγονός, μια ιστορία που θ' ακούσω, ένα ωραίο τοπίο και η θάλασσα!

Ερώτηση:5)Το ''Κλειστό λόγω αγάπης'' είναι το δεύτερο σας μυθιστόρημα μετά το ''Τι γυρεύω εγώ εδώ'' και την ποιητική συλλογή Αγάπες δροσουλίτες που ομολογώ δεν γνώριζα. Πείτε μας δύο λόγια και γι'αυτά τα έργα σας.
Απάντηση:Η ποιητική μου συλλογή "Αγάπες δροσουλίτες" είναι η πρώτη μου συγγραφική απόπειρα και εκδόθηκε από τις εκδόσεις "Γκοβόστης". 'Οπως βλέπετε λοιπόν ξεκινώ από ποίηση, μάλλον επειδή η ποίηση ήταν πάντα σε πρώτο πλάνο μέσα μου. Περιέχει 60 ποιήματα μισά έμμετρα και μισά σε ελεύθερο μέτρο. Αγάπη το θέμα του. Έρωτας παντού... που λένε! Κι ο τίτλος του παρμένος από την Κρητική παράδοση. Το δεύτερο βιβλίο μου ήταν το μυθιστόρημα "Τι γυρεύω εγώ εδώ" και εκδόθηκε από τις εκδόσεις "Φίλντισι". Γράφτηκε στο Κίεβο της Ουκρανίας όπου έζησα τρία χρόνια. Βρέθηκα εκεί για προσωπικούς λόγους. Είναι η ιστορία της Εύης που ήταν η γυναίκα του ακόλουθου άμυνας στην Ελληνική πρεσβεία στο Κίεβο και το οδοιπορικό της σε τόπο που δεν μπόρεσε ποτέ να προσαρμοστεί. Αντιμετώπισε άπειρες δυσκολίες και μπλέχτηκε σε ίντριγκες και γεγονότα που ξεπερνούσαν τις δυνάμεις της. Το τρίτο μου βιβλίο είναι κι αυτό μυθιστόρημα και έχει τίτλο "Κλειστό λόγω αγάπης" και εκδόθηκε από τις εκδόσεις "Ωκεανίδα". Είναι βασισμένο σε αληθινή ιστορία όπως ακριβώς και το πρώτο μου βιβλίο. Οι ηρωίδες μου είναι η Ακριβή το αερικό, η μάγισσα της αγοράς με τα κόκκινα φλογάτα μαλλιά και τα σμαραγδένια μάτια και η Ελπίδα που μπήκε στη ζωή της Ακριβής ξαφνικά και την άλλαξε ριζικά. Η ιστορία των δυο κοριτσιών διαδραματίζεται η περισσότερη στα Χανιά της πανέμορφης Κρήτης και είναι γεμάτη μάγια, αρώματα, γιατρικά και μυστικά που λύνουν και δένουν όπως ακριβώς και η ίδια η ζωή. Είναι ένα οδοιπορικό στο χρόνο. Ξεκινά από το 1941 και φτάνει ως τις μέρες μας.

Ερώτηση:6)Το ''κλειστό λόγω αγάπης'' προσωπικά με ΄΄κέρδισε'' πρώτα από το εξώφυλλο και κατόπιν από το οπισθόφυλλο (περίληψη). Ανταποκρίνεται το εξώφυλλο στην ηρωίδα σας? Και το ρωτώ αυτό γιατί έχει τύχει να ανακαλύψουμε κάποιες φορές ότι αυτό δεν ισχύει..
Απάντηση:Χαίρομαι πολύ που σας άρεσε! Ναι, το εξώφυλλο ανταποκρίνεται στην ηρωίδα μου την Ακριβή και ιδιαίτερα όταν ήταν σε νεαρή ηλικία.

Ερώτηση:7)Έχετε ξεκινήσει να γράφετε κάτι καινούριο?
Απάντηση:Ναι, έχω ξεκινήσει. Γράφω το επόμενο μυθιστόρημά μου, που κι αυτό βασίζεται σε αληθινή ιστορία. Νομίζω πως- πρώτα ο Θεός βέβαια- του χρόνου τέτοιον καιρό ίσως μιλάμε γι' αυτό. Δεν μπορώ όμως να σας πω κάτι άλλο ακόμα.

Ερώτηση:8)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτές τις μέρες ?
Απάντηση:Δεν διαβάζω κανένα βιβλίο αυτές τις μέρες γιατί γράφω το επόμενο μυθιστόρημά μου, όπως σας είπα και προηγουμένως, κι όταν γράφω δεν θέλω να επηρεάζομαι από τίποτα.

Ερώτηση:9)Θα μου πείτε μια φράση που σας χαρακτηρίζει/εκφράζει καθώς και ένα ...τραγούδι?Φαντάζομαι δύσκολη η απάντηση μια και δεν είναι δυνατόν να είναι μόνο ένα αλλά θα ήθελα το πρώτο που σας ήρθε στο μυαλό...
Απάντηση:Η φράση που με χαρακτηρίζει είναι το αρχαίο ρητό "Ουδέν κακόν αμιγές καλού" καθώς κι άλλες πολλές όπως αυτή που έβαλα στο στόμα της Ακριβής της ηρωίδας μου στο "Κλειστό λόγω αγάπης" πως "όταν αποφασίσεις να σηκώσεις τα χέρια και να διεκδικήσεις τ' αστέρια, ο ουρανός χαμηλώνει μόνο για σένα." Τραγούδι είναι το "Μικρή πατρίδα" του Γιώργου Ανδρέου και του Παρασκευά Καρασούλου, καθώς και τα δικά μου τραγούδια που τα αγαπώ πολύ! Στίχος από τραγούδι είναι το "σ' όποιον αρέσουμε, για τους άλλους δεν θα μπορέσουμε" της Λίνας Νικολακοπούλου!
Ευχαριστώ πολύ!


                                                                            Οπισθόφυλλο
Κίρκη, το ξακουστό μαγαζί με τα βοτάνια και τα μαντζούνια στη σκεπαστή αγορά των Χανίων. Αφού κλείδωσε την πόρτα του, η αέρινη φιγούρα με τα κατακόκκινα μαλλιά κάρφωσε πάνω της ένα χαρτόνι που έγραφε: «Κλειστό λόγω…» Υπάρχει άραγε δικαιολογία για μια μάνα που εγκαταλείπει το παιδί της; Μέχρι πού είναι δυνατόν να φτάσει μια βασανισμένη γυναίκα; Πόσο μπορεί να καθορίσει ένας άντρας τις επιλογές της; Η Ακριβή, η Μάγισσα της αγοράς, με τα σμαραγδένια μάτια της μαλακώνει την ψυχή του ανθρώπου και τη γητεύει, και η Ελπίδα, η γλυκιά μαυρομάτα, κοντά της βρίσκει καταφύγιο από τα λάθη της. Οι δυο γυναίκες θα δεθούν με φιλιά μπιστικιά που θα κρατήσει μια ζωή. Ένα τραγικό παιχνίδι της μοίρας όμως έμελλε να τις ρίξει στην ίδια άβυσσο. Αξίζει τελικά κανείς μια δεύτερη ευκαιρία; Θα δικαιωθούν ποτέ τα λόγια της Ακριβής πως όταν αποφασίσεις να σηκώσεις τα χέρια ψηλά και να διεκδικήσεις τ’ αστέρια, ο ουρανός χαμηλώνει μόνο για σένα;

Μια ιστορία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα, που έγινε θρύλος στην Κρήτη, ξεδιπλώνεται σε αυτό το υπέροχο μυθιστόρημα που μας ταξιδεύει μέσα από πικρά παιχνίδια της ζωής, μάγια γιατρικά και αγάπες αθάνατες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου