Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2016

Παρουσίαση του βιβλίου ''Τα μάτια που νοστάλγησα'' της κ.Μαρία Πέττα την Παρασκευή 25/11/2016 στην Αθήνα ΑΦΟΥ!!!

Οι Εκδόσεις ΕΞΗ σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΝΟΣΤΑΛΓΗΣΑ της Μαρίας Πέττα 
στον Πολυχώρο «ΑΙΤΙΟΝ» 
Για το βιβλίο θα μιλήσει η Γεωργία Ρετετάκου,
Διαχειρίστρια των ομάδων «Βιβλίο ποιο θα ήθελα να διαβάσω» και «Βιβλίο της παρέας».
Η συγγραφέας θα συνομιλήσει με τους αναγνώστες και θα υπογράψει αντίτυπα του βιβλίου της.



Περιγραφή:
Λένε πως όσο ζούμε ονειρευόμαστε... μέχρι την τελευταία μας πνοή. Εγώ σταμάτησα να ονειρεύομαι τη στιγμή που ορκίστηκα να μην προδώσω ποτέ το μυστικό της. Ακόμα και τα όνειρα που έκανα παιδί ξεθώριασαν στη μνήμη μου. Η αδικία μού χάραζε την ψυχή σαν κοφτερή λεπίδα... Όλοι είχαν στραφεί εναντίον μου, ακόμη και η ίδια μου η μάνα. Αυτή με καταδίκασε σε ισόβια κάθειρξη. Στο μόνο που ήλπιζα ήταν η λύτρωση... Όμως, οι άνθρωποι ποτέ δεν σταματούν να ονειρεύονται. Ποτέ δεν λησμονούν αυτό που τους δίνει πνοή να συνεχίζουν. Ένας όρκος σιωπής, μια αλήθεια που δεν πρέπει να αποκαλυφθεί κι ένας απρόσμενος έρωτας κινούν τα νήματα αυτής της συγκλονιστικής ιστορία.

Ποια όμως είναι η κ.Μαρία Πέττα?Ας την γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού της και μερικών ερωτήσεων μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει!!!!

ΕΡΩΤΗΣΗ:1) Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
Διάβαζα απ όταν θυμάμαι τον εαυτό μου. Το πρώτο βιβλίο που διάβασα ήταν το θεατρικό του Σέξπηρ Μακμπέθ.

ΕΡΩΤΗΣΗ:2) Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Διαβάζω τα πάντα.

ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς ή σας ...βάζω δύσκολα;
Μου βάζεις δύσκολα

ΕΡΩΤΗΣΗ:4).Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε;
Πιστεύω ήρθε αβίαστα από μόνο του...

ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας Τα μάτια που νοστάλγησα γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο;
Η συγγραφή αυτού του βιβλίου ήρθε όταν κάποια στιγμή ένοιωσα την ανάγκη να μάθω τι συμβαίνει στους ανθρώπους που κάποια ανυποπτη στιγμή αλλάζει η ζωή τους. Οταν αναρωτήθηκα τι συμβαίνει πίσω απ τους τοίχους μιας φυλακής... Όλα είναι μέρος της ζωής μα κάποια γεγονότα που δρουν μακριά από εμάς και κάτω απ την ομπρέλα του νόμου είναι καλό να εξωτερικευονται και όχι να καμουφλαρονται εν ονόματι του νόμου ή του φοβου
Ο τίτλος όπως και το εξώφυλλο ηταν επιλογή των εκδόσεων ΕΞΗ και ομολογώ ότι τα λάτρεψα!

ΕΡΩΤΗΣΗ:6).Ποιον ήρωα ξεχωρίζετε από το έργο σας και γιατί?
Τους αγαπώ όλους όμως την Έρη μου την αναγκασα να περάσει δύσκολα γι αυτό την ξεχωρίζω

ΕΡΩΤΗΣΗ:7). Έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε κάτι καινούριο?
Κάτι έχω αρχίσει εδω και καιρό όμως είναι νωρίς να μιλήσω γι αυτό.

Ερώτηση:8)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα;
Αυτή τη στιγμή δεν διαβάζω έχω επικεντρωθεί στο νέο μου βιβλίο και στην έρευνα που κάνω

Ερώτηση:9)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία.Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά....
Τα εμπόδια είναι καταμέτρηση της δύναμης μας Μ αρέσει πολύ η ταινία Μπετζαμιν Μπατον από μουσική ακούω τα πάντα με μια ιδιαίτερη προτίμηση στη ροκ! Θέλω να σας ευχαριστήσω για τη ζεστή φιλοξενία και να πω ότι αγαπώ πολύ τις Αφουδενιες!! Σας ευχαριστώ ΑΦΟΥ! Σας αγαπώ ΑΦΟΥ!




Καλή επιτυχία την Παρασκευή Μαρία.Κι εμείς σ'αγαπάμε ΑΦΟΥ!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου