Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2016

Ο Auguste Corteau και η Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ!!!

   Τα Public και οι εκδόσεις Πατάκη σας προσκαλούν 
την Τετάρτη 9 Νοεμβρίου στις 19.00 
σε μια συνάντηση με τον Αύγουστο Κορτώ 
με αφορμή το νέο του βιβλίο 
''Μικρό χρονικό τρέλας''

Ο συγγραφέας θα συνομιλήσει 
με το κοινό και θα υπογράψει αντίτυπα 
του βιβλίου.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί
στα Public της Τσιμισκή 
(Τσιμισκή 24-Μητροπόλεως 33,
Θεσσαλονίκη).


Ο Auguste Corteau και η Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ!!!

"Γεννήθηκα στη γωνία Τσιμισκή κι Αγίας Σοφίας, σ' ένα μαιευτήριο που κατόπιν έγινε ωδείο, και μεγάλωσα στη Σοφούλη, στο Καραμπουρνάκι. Πέρασα τα παιδικά μου χρόνια και την εφηβεία μου αλωνίζοντας το κέντρο της πόλης - τη Ναυαρίνου και τα πέριξ της Ροτόντας, τα Λαδάδικα στο πρώτο τους ξεκίνημα και τα μπαράκια-σταθμούς της ζωής μου: το Στρέτο, το Μπαζάρ, τα μαγαζιά της Ζεύξιδος όταν πρωτάνοιξαν. Η Σαλονίκη με περιέχει και την περιέχω, κι εξακολουθεί να επηρεάζει (αν όχι να ορίζει) τον τρόπο σκέψης μου, μ' αυτή την οικειότητα του μικρού, διεξοδικά γνώριμου και πολύτιμου τόπου. Είναι όλα όσα κουβαλάει μέσα της η λέξη 'πατρίδα' - με πρώτη την αγάπη."




 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου