Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 29 Δεκεμβρίου 2016

ΕΛΕΝΗ ΚΕΡΑΜΑΡΗ-ΤΟ ΑΛΦΑ ΤΗΣ ΙΘΑΚΗΣ ΜΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΕΞΗ

Αυτό όμως που την συγκλόνιζε συθέμελα ήταν το αίσθημα της απώλειας που υπήρχε ακόμη μέσα της. Προσπάθησε να συγκεντρωθεί και να θυμηθεί τι της είχε συμβεί, πως είχε καταντήσει σ’ αυτά τα χάλια. Γιατί βρισκόταν σε αυτή την άθλια σωματική και ψυχολογική κατάσταση; Ξαφνικά είδε το χριστουγεννιάτικο καλάθι που είχε φτιάξει ο γιός της και τώρα κοσμούσε το μαρμάρινο τζάκι της κρεβατοκάμαρας και τα θυμήθηκε όλα ή τουλάχιστον σχεδόν όλα ..
Όταν η ζωή σου φέρνει τα πάνω κάτω, όταν τα χτυπήματα είναι απανωτά και ανελέητα οφείλεις πάνω απ’ όλα στον εαυτό σου να κρατήσεις το κεφάλι ψηλά.. Έτσι θα έκανε η Ανδριανή, η δική μου ηρωίδα.. «Χρόνια πολλά με πίστη στ’ όνειρο!»

Ανδριανή ηρωίδα του βιβλίου ''Το άλφα της Ιθάκης μου'' της κ.Ελένης Κεραμάρη που κυκλοφορεί από τις Εκδοσεις ΕΞΗ !!!

Και συνεχίζει...

Δύο ιστορίες, ένας μεγάλος έρωτας, ένα ασυγκράτητο πάθος που αναζητά την ολοκλήρωσή του.

Πόσο ισχυρά είναι τα πρέπει και πόσο τα θέλω; Ποια θέση έχουν στις ζωές μας;

Σε μία κοινωνία δέσμια των προκαταλήψεων και του καθημερινού μόχθου για επιβίωση ο έρωτας θεωρείται πολυτέλεια.

Η ηρωίδα σε αυτό το βιβλίο είναι η ενσάρκωση όλων των χαμένων ονείρων που πασχίζουν να ξαναγεννηθούν, όχι με το πέρασμα του χρόνου αλλά με το πέρασμα της ΖΩΗΣ.

Λένε πως ο χρόνος επουλώνει τις πληγές, αλλά μπορεί να σβήσει τις μνήμες; Ένα γύρισμα της μοίρας και το παρελθόν έρχεται πάλι μπροστά. Πρέπει ν’ αντισταθεί στη δύναμή του. Μπορεί όμως;

Κι έτσι το ταξίδι ξεκινάει… Μυρωδιές, γεύσεις, εικόνες, ήχοι και συναισθήματα θα σας οδηγήσουν εκεί…
…Στο άλφα της Ιθάκης μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου