Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2016

ΑΝΝΑ ΓΑΛΑΝΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΔΙΟΠΤΡΑ

Πολλές Ευχές σε όλους για Υγεία και Καλοσύνη, 
Πολλές Ευχές σε όλους για Αγάπη και Ευτυχία...
Δώρα της καρδιάς είναι τούτες οι τέσσερις λέξεις, που ανοίγουν ουρανούς και σκορπούν θετική ενέργεια, που χαρίζουν χαρά και γαλήνη στους ανθρώπους.
Δώρα της καρδιάς είναι τούτες οι λέξεις που μπορούν να αλλάξουν πορείες ζωής, να δώσουν δύναμη και ελπίδα, να απελευθερώσουν ψυχές, να αναστήσουν χαμόγελα και να λιώσουν τους πάγους της θλίψης, της μοναξιάς και της μελαγχολίας, συνήθη φαινόμενα της εποχής μας. 
Πολλές Ευχές με όλη μου την καρδιά, για Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία και Καλοσύνη
Καλά Χριστούγεννα !
Ευτυχισμένο το Νέο Έτος 2017

2 δισεκατομμύρια φιλιά αγάπης  
0 λος ο κόσμος να έχει Υγεία
1 χαμόγελο = κανένας πόνος
7 μέρες κάθε βδομάδας γεμάτες ευτυχία

Άννα Γαλανού

1 σχόλιο: