Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

ΜΑΙΡΗ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ

Στα μέλη της ομάδας "ΜΕ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΦΟΥ" εύχομαι χαρούμενα Χριστούγεννα και ο νέος χρόνος να είναι γόνιμος σε αισθήματα και σκέψεις. Τις ευχές τις στέλνω μαζί με το αγαπημένο μου διήγημα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη "Στο Χριστό στο Κάστρο", με τα λόγια της θειας "το Μαλαμώ",που κάνει χιούμορ μέσα στον κακό χαμό. «Γιατί, μαθές, το λένε;» απήντησε χωρίς να πειραχθή η πρεσβύτερα. «Πάρε παράδειγμα από μένα. Οχτώ γέννες, δέκα παιδιά». «Θα πή, το λοιπόν, πώς οι παπαδιές είναι πολύ καρπερές. Μα γιατί;» «Γιατί οι παπάδες δε λείπουν χρονοχρονικής από κοντά τους» είπεν η θειά το Μαλαμώ.

ΜΑΙΡΗ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου