Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2016

ΕΥΗ ΡΟΥΤΟΥΛΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ BOOKSTARS

Καλημέρα σε όλες και όλους! Προτίμησα αντί να χρησιμοποιήσω έναν ήρωά μου,να σας διαβιβάσω εγώ η ίδια τις ευχές μου. Ξέρω πως όλοι μας περνάμε δύσκολες εποχές με πολλά προβλήματα και άγχη. Το 2016 δεν ήταν εύκολο για κανέναν μας, ήταν μια ιδιαίτερα άσχημη χρονιά με πολλές απώλειες και αρκετές αντιξοότητες. Όπως κι αν έχει όμως, το μόνο που δεν πρέπει να χάνουμε είναι η ελπίδα μας για το αύριο, το χαμόγελό μας και τα όνειρά μας. Εύχομαι λοιπόν, το 2017 να είναι γεμάτο για όλους μας, μόνο με χαμόγελα, ελπίδες και νέες προοπτικές που θα τις χτίζουμε εμείς μόνοι μας, με την βοήθεια της αισιοδοξίας μας και των ανθρώπων που μας αγαπάνε. Κι ας μην ξεχνάμε πως πάνω από όλα τα Χριστούγεννα είναι η γιορτή της αγάπης, της συντροφικότητας, της αλληλεγγύης, αυτό ήταν πάντα το νόημα της γέννησης του Χριστού είτε σε καλές είτε σε κακές εποχές. Χρόνια πολλά με υγεία σε όλους! Μακάρι το 2017 να είναι η καλύτερή σας χρονιά!

ΕΥΗ ΡΟΥΤΟΥΛΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου