Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016

ΤΑΤΙΑΝΑ ΤΖΙΝΙΩΛΗ-ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟ MANHATTAN #1-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

''Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά'' μουρμουρίζω.
''Έλα τώρα Τζέισον,ευχές είναι'' λέει η Κίρστεν στρέφοντας το βλέμμα προς τα πάνω.
''Χρόνια πολλά σε όλους.Εύχομαι να έχουμε όλοι μία χρονιά που όλα μας τα όνειρα να πραγματοποιηθούν και να είναι υπέροχη σε όλους τους τομείς'' λέω πιο εύθυμα αυτήν την φορά.
Και κάπως έτσι κερδίζω ένα φιλί στο μάγουλο και τα γέλια της.
''Χρόνια πολλά λοιπόν σε όλους.Με υγεία,ευτυχία και να περνάτε πολλές και όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σας'' συμπληρώνει εκείνη στην κάμερα που έχουμε στήσει απέναντι.Μόλις τελειώνει τη φράση της,γυρνά σε μένα και μου χαρίζει το πιο λαμπερό της χαμόγελο.Ναι,θα είναι μια υπέροχη χρονιά και αυτή,απλά και μόνο επειδή θα είμαι μαζί της.


Τζέισον και Κίρστεν ήρωες του βιβλίου Ένα βράδυ στο Μανχάτταν'' της κ.Τατιάνας Τζινιώλη που κυκλοφορεί από τις Πρότυπες Εκδόσεις Πηγή!!!


Τζέισον
Την είδα. Μου άρεσε. Την ήθελα.
Για ένα βράδυ. Όχι παραπάνω.
Γιατί να είσαι µε µία γυναίκα
όταν µπορείς να είσαι µε πολλές;
Απλά µαθηµατικά.
Κίρστεν
Είναι εκείνος που οι γονείς σου σε προειδοποιούν για τον τύπο του.
Αλαζόνας, υπερόπτης
και δεν δέχεται το «όχι».
Κρίµα.
Γιατί από εµένα µόνο αυτό θα έχει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου