Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ''ΚΟΥΜΚΟΥΑΤ.ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΡΙΖΩΣΕ Η ΑΓΑΠΗ'' ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΗΣ κ.ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ ΚΟΥΡΤΖΗ

Σε μια όμορφη ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 23 Ιανουαρίου και ώρα 19.00 στο χώρο του βιβλιοπωλείου Πρωτοπορία η παρουσίαση του βιβλίου ''Κουμκουάτ.Εκεί που ρίζωσε η αγάπη'' της κ.Πηνελόπης Κουρτζή που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ψυχογιός!!!


Την συγγραφέα και το βιβλίο της παρουσίασε η δημοσιογράφος κ.Σοφία Τουντούρη ενώ  αποσπάσματα διάβασε η ηθοποιός κ.Τόνια Σωτηροπούλου.
Η ΑΦΟΥδένια μας φωτογραφία!!!
Στο τέλος της παρουσίασης η κ.Κουρτζή υπέγραψε αντίτυπα των βιβλίων της,συνομίλησε με τους αναγνώστες της και φωτογραφήθηκε μαζί τους!!!

Ποια όμως είναι η κ.Πηνελόπη Κουρτζή;;Ας την γνωρίσουμε μέσω του βιογραφικού της και των ερωτήσεων μου που με προθυμία δέχθηκε να απαντήσει και την ευχαριστώ πολύ!!!
Η ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΚΟΥΡΤΖΗ γεννήθηκε στην Άρτα και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Βιοτεχνολογία και εργάστηκε επί σειρά ετών στον ιδιωτικό τομέα. Σήμερα δραστηριοποιείται στον επιχειρηματικό χώρο και παράλληλα ασχολείται με τη συγγραφή, που αποτελεί και τη μεγάλη αγάπη της. Έχει ταξιδέψει αρκετά, μιλάει τέσσερις γλώσσες και ερασιτεχνικά ασχολείται με το αργεντίνικο τάνγκο. Είναι παντρεμένη και έχει έναν γιο. Έχει διακριθεί σε διαγωνισμούς ποίησης και έχει γράψει θεατρικά έργα. Το ΚΟΥΜΚΟΥΑΤ είναι το πρώτο μυθιστόρημά της.


Ερώτηση:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε;
Δυστυχώς δεν μπορώ να ανακαλέσω το πρώτο βιβλίο που διάβασα .Θυμάμαι πάντως πως από πολύ νωρίς στο δημοτικό διάβαζα πάρα πολύ αντίστοιχα παιδικά βιβλία και ήταν η αγαπημένη μου ασχολία.Στα χρόνια που μεγάλωσα υπήρχαν τότε κάποιες παιδικές σειρές όπως η Πολυάννα,οι μυστικοί 7,τις οποίες θυμάμαι έντονα διαβάζω ξανά και ξανά.

Ερώτηση:2)Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Προτιμώ να διαβάζω ιστορικά μυθιστορήματα,λατρεύω τους Έλληνες συγγραφείς οπότε τους επιλέγω συχνά και επίσης έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία στα αστυνομικά μυθιστορήματα!

Ερώτηση:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς, ή σας βάζω δύσκολα;
Καθόλου δύσκολα απλώς να αναφέρω λίγους γιατί αλλιώς θα χρειαζόμουν πολλές σελίδες!Αγαπώ ιδιαίτερα τη Φιλομήλα Λαπατά για όλο της το έργο,τη Βικτόρια Χίσλοπ,τη Νοέλ Μπάξερ,την κα Δημουλίδου και την κα Μαντά,τον Ξανθούλη,τον Σαμιουελ Μπγιορκ,την Τζίλιαν Φλιν.Κατά καιρούς ανατρέχω και διαβάζω και κλασικούς συγγραφείς που μου αρέσουν πολύ!

Ερώτηση:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε;
Νομίζω από μικρή ηλικία είχα αυτή την τάση να δημιουργώ ιστορίες από χαρτί.Νιώθω πως ήταν πάντα μέσα μου και όταν μεγάλωσα έγινε πια ανάγκη και ο τρόπος για να νιώθω ευτυχισμένη!Αυτό που θυμάμαι έντονα σαν κίνητρο ήταν ο ενθουσιασμός του πατέρα μου για κάθε τι που έγραφα και ίσως υπό αυτή την έννοια να αποτέλεσε και αυτό ένα έναυσμα!

Ερώτηση:5)Πως ξεκίνησε η συγγραφή του βιβλίου σας, «Κουμκουάτ» και γιατί επιλέξατε αυτόν τον τίτλο και αυτό το εξώφυλλο; 
Η ιστορία του Κουμκουάτ είναι βασισμένη σε αληθινά πρόσωπα και γεγονότα και ήθελα πολύ αυτήν την πραγματική ιστορία να την εμπλουτίσω με την φαντασία μου ώστε να την κάνω μυθιστόρημα.Όσον αφορά τον τίτλο,το Κουμκουάτ είναι πολύ κεντρικό στο βιβλίο και σε όλη τη ζωή της ηρωίδας με διάφορους τρόπους όπως μπορεί να δει κανείς μέσα στο βιβλίο.Στην ουσία με ένα τρόπο εκεί ρίζωσε η αγάπη της Βασιλικής που είναι και η πρωταγωνίστρια,άρα το θεώρησα απόλυτα ταιριαστό και αντιπροσωπευτικό.Το εξώφυλλο είναι δανεισμένο από ένα πίνακα ζωγραφικής γνωστού ζωγράφου που είχε κληθεί να αποτυπώσει το σπίτι της ηρωίδας και την ίδια σε καμβά.Έτσι με την συμμετοχή του εκδοτικού οίκου που το αγκάλιασε με μεγάλη φαντασία και δημιούργησε πάνω στον πίνακα,έγινε το εξώφυλλο το οποίο και εγώ λάτρεψα.Αν προσέξει κανείς διαβάζοντας το βιβλίο και γυρνώντας στο εξώφυλλο θα αναγνωρίσει πολλά από τα σημεία του σπιτιού αλλά και την ίδια την ηρωίδα κάπου στο πίσω μέρος του εξωφύλλου!


Ερώτηση:6)Μια και είναι το πρώτο σας βιβλίο και δεν γνωρίζουμε την γραφή σας, τι πιστεύετε ότι προκαλεί τον αναγνώστη να σας διαβάσει και να σας γνωρίσει; Το εξώφυλλο; Το οπισθόφυλλο; Πείτε μας δυο λόγια για την ιστορία....
Από ότι καταλαβαίνω και εγώ από τις αντιδράσεις των αναγνωστών,κάθε φορά και κάτι άλλο.Άλλους τους κερδίζει το εξώφυλλο,άλλους το οπισθόφυλλο,άλλους το πρώτο απόσπασμα που είναι διαθέσιμο,κάποιους τα στοιχεία της ιστορίας όπως τα ακούνε από συνεντεύξεις μου.Το σημαντικότερο για μένα είναι αυτό που λένε ''word of mouth'',όταν δηλαδή το βιβλίο μου προτείνετε από έναν αναγνώστη στον άλλο επειδή τους άρεσε.Όσον αφορά στην υπόθεση του βιβλίου,η ιστορία αναφέρεται σε μια γυναίκα τη Βασιλική που γεννήθηκε το 1902 στην Ήπειρο και ξεκινάει τη ζωή της σε ένα εύρωστο σπίτι για να συνεχίσει στην πορεία της ζωής της με δυσκολίες και πάρα πολλούς ανήφορους.Συναντάει τον έρωτα αλλά και αυτός είναι δύσκολος,βιώνει πολιτικές και κοινωνικές αλλαγές που θα την αφήσουν μετέωρη,ζει τον πόλεμο και την κατοχή,γνωρίζει ανθρώπους που με άλλους δένεται και με άλλους έρχεται αντιμέτωπη και φυσικά παραδίνεται στη μοίρα και τα παιχνίδια της.

Ερώτηση:7)Ποιόν ήρωα ξεχωρίζετε από το έργο σας και γιατί;
Ξεχωρίζω την Θεοδώρα γιατί στην πραγματικότητα αντιπροσωπεύει την μητέρα μου την οποία έχω χάσει και πρόσφατα,έτσι η αδυναμία μου είναι σε αυτό τον χαρακτήρα.

Ερώτηση:8)Έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε  / γράφετε κάτι καινούργιο;
Ούτως ή άλλως,έχω στα συρτάρια μου πολλές απόπειρες που είναι ανέκδοτες,αυτό που δουλεύω αυτήν την περίοδο είναι επίσης ένα ιστορικό μυθιστόρημα τοποθετημένο σε ένα νησί της Ελλάδας γύρω στο 1850.

Ερώτηση:9)Ποιο βιβλίο διαβάζετε αυτό το διάστημα;
Αυτό το διάστημα που είμαι στη Θεσσαλονίκη επέλεξα και πήρα μαζί μου τα ''Λαβωμένα σ'αγαπώ''της Θάλειας Ψαρρά,επίσης πρωτοεμφανιζόμενη που το έχω ξεκινήσει και με κέρδισε αμέσως!

Ερώτηση:10)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, την φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως να είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε μου τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά.
Η φράση που με εκφράζει και τη συναντώ συνέχεια στην πορεία της ζωής μου είναι αυτή από την οποία αντλώ αισιοδοξία ,''το κάθε εμπόδιο για καλό''.Το τραγούδι που με αντιπροσωπεύει είναι ''Το παλιό μου παλτό'',το αγαπημένο τραγούδι  του πατέρα μου που πάντα το ακούγαμε και το χορέψαμε μαζί και είναι το τραγούδι μου πια.Τέλος η αγαπημένη μου ταινία αν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια είναι γαλλική και είναι τα ''Πορφυρά ποτάμια''.




Το οπισθόφυλλο του βιβλίου


1902. Η Βασιλική γεννιέται στο πατρικό της σπίτι στην Άρτα. Κι εκεί ξεκινάει η αφήγηση του οδοιπορικού της, με φόντο τη μετάβαση από την τουρκική κυριαρχία στην ανεξαρτησία και την άνθηση του τόπου. Η ακμή, ο πόλεμος, η Κατοχή, η Απελευθέρωση, μια ολόκληρη ζωή καθορισμένη από τη μοίρα και τα παιχνίδια της, από τις κοινωνικές και πολιτικές αλλαγές, αλλά και από τα πρόσωπα που εμφανίζονται στο διάβα του χρόνου• η ωραία Ελένη και ο Χαρίλαος, που άργησε να έρθει, η Παρέσα η Σμυρνιά και η Αργυρώ η κοκέτα, τα αγόρια της και η μικρή της Θεοδώρα µε το λάθος όνομα, ο Βασιλάκης, το παραπαίδι, και τόσοι άλλοι που δένουν τη ζωή τους με τη δική της. 

Και όλα αυτά µε τον θρύλο της Αγίας Θεοδώρας να συντροφεύει και να παρηγορεί τη Βασιλική, και τη σκιά του αγαπημένου της δέντρου κουμκουάτ να συνδέεται άρρηκτα µε τις μνήμες της και να γίνεται ο πιο κρυφός εξομολογητής της.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου