Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Παρασκευή 16 Ιουνίου 2017

Ο M. J. Arlidge στη Θεσσαλονίκη μας ΑΦΟΥ!!!

Την Πέμπτη 8 Ιουνίου 2017 ο κ.M.J Arlidge, συγγραφέας των best seller Α Μπε Μπα ΜπλομΓύρω Γύρω ΌλοιTo Σπίτι με τις ΚούκλεςΑν σε Πιάσω, Καίγεσαι και Στο Στόμα του Λύκου που κυκλοφορούν  στη χώρα μας από τις Εκδόσεις Διόπτρα - Dioptra Publications,ήταν στη Θεσσαλονίκη μας ΑΦΟΥ!!! για να μας παρουσιάσει την ηρωίδα των βιβλίων του επιθεωρήτρια Έλεν Γκρέις!!!

Οι φανατικοί αναγνώστες της Έλεν Γκρέις , δεν σταμάτησαν να απευθύνουν ερωτήσεις στο δημιουργό της κ.M.J.Arlidge,ο οποίος πρόθυμα απαντούσε και ανέλυσε το χαρακτήρα ..τη ζωή της...Ευχαρίστησε το αναγνωστικό κοινό της Θεσσαλονίκης αναφέροντας χαρακτηριστικά πως ήταν το πιο θερμό,του έκανε δε εντύπωση πως του απευθύναμε τόσες πολλές ερωτήσεις και του άρεσε η ιδέα/πρόταση κάποια στιγμή η Έλεν να "βρεθεί" στην Ελλάδα μας κυνηγώντας κάποιον δολοφόνο ή για ...διακοπές -γεγονός ίσως απίθανο λόγω του χαρακτήρα της,αλλά δεν το απέκλεισε μια και δεν ξέρουμε τι μας ετοιμάζει η Έλεν στα επόμενα βιβλία.....

Γλυκός,προσιτός και με άφθονο χιούμορ απάντησε σε πολλές ερωτήσεις του αναγνωστικού κοινού και δέχθηκε με προθυμία να απαντήσει και σε δικές μου ερωτήσεις οι οποίες αφορούν δικές του προτιμήσεις και όχι της Έλεν !!!



ΕΡΩΤΗΣΗ:1)Σε ποια ηλικία ήταν η πρώτη επαφή σας με το βιβλίο. Θυμάστε το πρώτο βιβλίο που διαβάσατε; 
Το πρώτο βιβλίο που πραγματικά θυμάμαι είναι το Fantastic Mr Fox του Roald Dahl. Πρέπει να ήμουν 8 ετών όταν το διάβασα.Μου άρεσαν οι ζωντανοί χαρακτήρες και οι συναρπαστικές περιπέτειες που είχε ο κ. Fox.

ΕΡΩΤΗΣΗ:2)Έχετε συγκεκριμένη προτίμηση στα λογοτεχνικά σας αναγνώσματα;
Προφανώς! Πραγματικά μου αρέσει να διαβάζω τη μυθιστοριογραφία του εγκλήματος, ιδιαίτερα τα αμερικανικά θρίλερ. Αλλά αγαπώ επίσης την ανάγνωση βιβλίων ιστορίας και βιογραφιών. Μόλις διάβασα την αυτοβιογραφία του Marin Amis "Experience",την οποία βρήκα πολύ συναρπαστική.

ΕΡΩΤΗΣΗ:3)Θα μπορούσατε να μου πείτε μερικούς από τους αγαπημένους σας συγγραφείς  και αν έχετε διαβάσει Έλληνες συγγραφείς;
Ντρέπομαι που το λέω αλλά δεν έχω διαβάσει κανέναν Έλληνα συγγραφέα. Λατρεύω το αμερικανικό αστυνομικό μυθιστόρημα, οι αγαπημένοι μου συγγραφείς είναι η Patricia Highsmith και ο Thomas Harris.

ΕΡΩΤΗΣΗ:4)Τι αποτέλεσε το έναυσμα για να ξεκινήσετε να γράφετε;
Καλή ερώτηση! Πάντα ήθελα να γράψω, αλλά δίσταζα να ξεκινήσω καθώς μου έλειπε η αυτοπεποίθηση και ήμουν απασχολημένος με τη δουλειά μου. Αλλά στην συνέχεια, όταν τα 40α μου γενέθλια πλησίασαν, ένιωσα ότι ήταν ή τώρα ή ποτέ!

ΕΡΩΤΗΣΗ:5)Υπάρχει κάποιο από τα έργα σας που σας δυσκόλεψε στην ολοκλήρωση του;
Γενικά όχι. Αλλά ένιωσα μια μικρή πίεση όταν έγραφα το δεύτερο μυθιστόρημα μου. Συνολικά, γράφεις το πρώτο σουμυθιστόρημα για τον εαυτό σου και το δεύτερο μυθιστόρημα για όλους όσους αγόρασαν το πρώτο σου. Έτσι, αισθάνθηκα πίεση, αλλά με προσεκτικό σχεδιασμό κατάφερα να φτιάξω ένα αξιοπρεπές βιβλίο!

ΕΡΩΤΗΣΗ:6)Λαμβάνετε μηνύματα με απόψεις αναγνωστών; Πόσο σας επηρεάζουν οι παρατηρήσεις τους;
Λατρεύω να διαβάζω σχόλια για τα βιβλία μου. Γενικά οι αναγνώστες είναι τόσο ευγενικοί, ενθουσιώδεις και γενναιόδωροι. Προφανώς έχω μερικές κακές κριτικές αλλά είμαι ανθεκτικός και μπορώ να το χειριστώ!!

ΕΡΩΤΗΣΗ:7)Έχετε ήδη ξεκινήσει να προετοιμάζετε/γράφετε την επόμενη ιστορία της Έλεν Γκρέις; Μήπως έχετε και άλλες ανέκδοτες ιστορίες;
Όχι παίρνω ένα διάλειμμα από την Έλεν, για να γράψω το πρώτο μυθιστόρημα μου που τοποθετείται στην Αμερική. Αλλά μην ανησυχείτε υπάρχουν ακόμη δύο μυθιστορήματα της Έλεν Γκρέις που θα κυκλοφορήσουν στην Ελλάδα και θα επιστρέψω σε αυτήν αμέσως μόλις τελειώσω το αμερικανικό μου μυθιστόρημα. Και όχι, δεν υπάρχουν αδημοσίευτες ιστορίες στο γραφείο μου. Θέλω να βγουν τα πάντα εκεί έξω!

ΕΡΩΤΗΣΗ:8)Θα ήθελα να μοιραστείτε με τους αναγνώστες του blog μας, τη φράση που σας εκφράζει, το τραγούδι που σας αντιπροσωπεύει και την αγαπημένη σας ταινία. Ίσως είναι περισσότερα από ένα, αλλά πείτε τα πρώτα που σας έρχονται στο μυαλό για το καθένα από αυτά…
Η αγαπημένη μου φράση είναι βασικά το σύνθημα μου: "Η τύχη βοηθάει τους τολμηρούς". Που βασικά σημαίνει "Να είστε βέβαιοι, να είστε γενναίοι και θα είστε τυχεροί".
Αγαπημένο τραγούδι: “Sometimes it snows in April” του Prince. 
Αγαπημένη ταινία:“Love and Death” του Woody Allen. 
                                ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο M. J. Arlidge εργάζεται τα τελευταία δεκαπέντε χρόνια στην τηλεόραση και ειδικεύεται στην παραγωγή ποιοτικών δραματικών σειρών, μεταξύ των οποίων οι αστυνομικές σειρές Torn, The Little House και Silent Witness. Παράλληλα προετοιμάζει πιλοτικές παραγωγές για πρωτότυπες αστυνομικές σειρές τόσο για βρετανικά όσο και για αμερικανικά τηλεοπτικά δίκτυα. Το 2015, το βιβλίο του Six Degrees of Assassination που εκδόθηκε αποκλειστικά σε ακουστική μορφή ήταν Νο 1 σε πωλήσεις. Στην Ελλάδα κυκλοφορούν από τις Εκδόσεις Διόπτρα τα βιβλία του Α Μπε Μπα Μπλομ, Γύρω Γύρω Όλοι, To Σπίτι με τις Κούκλες, Αν σε Πιάσω, Καίγεσαι και Στο Στόμα του Λύκου.








Βρείτε το βιβλιο ΕΔΩ

Βρείτε το βιβλίο ΕΔΩ
Βρείτε το βιβλίο ΕΔΩ
Βρείτε το βιβλίο ΕΔΩ
Βρείτε το βιβλίο ΕΔΩ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου