Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

ΕΛΕΝΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

Είμαι η Ελένη Αργυροπούλου συγγραφέας του βιβλίου «Η μαμά μου είναι αναπληρώτρια δασκάλα». Εύχομαι μια ευλογημένη χρονιά με όμορφα νέα για όλον τον κόσμο και ιδιαίτερα για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς... Τους ανθρώπους που στηρίζουν τα παιδιά μας... Να ακουστούν κάποια στιγμή τα δίκαια αιτήματά τους και οι φωνές τους... Τα ταξίδια τους να πάψουν να είναι «αναγκαστικά» αλλά να συνοδεύονται από χαμόγελα και αγαπημένα πρόσωπα... Να σταματήσουν να χωρίζουν οικογένειες... Εύχομαι υγεία, ευτυχία και... τα παιχνίδια των παιδιών να είναι στο πάτωμα, κάτω από το χριστουγεννιάτικο δέντρο κι όχι μέσα σε χάρτινες κούτες.
ΕΛΕΝΗ ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου