Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

ΠΟΛΥ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΩΚΕΑΝΟΣ

Κάπου στο αχανές Σύμπαν, αυτές τις γιορτινές μέρες, εγώ, το πνεύμα του Ηρακλή Πουαρό, συνάντησα το Πνεύμα των Χριστουγέννων
και θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους και σε καθένα χωριστά Υγεία, Χαρά, Επιτυχία και κυρίως Ειρήνη και Κοινωνική Αλληλεγγύη.
Από τη φανατική αναγνώστρια της μεγάλης κυρίας του αστυνομικού μυθιστορήματος Άγκαθα Κρίστι, Πόλυ Μοσχοπούλου, με τις θερμότερες ευχές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου