Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

ΕΛΕΝΗ ΔΟΜΑΝΟΥ-ΑΓΓΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΑΥΡΙΟ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

Εύχομαι σε όλους καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος. Το ξεκίνημα της νέας χρονιάς να φέρει νέες ευκαιρίες στους ανθρώπους που ταλαιπωρούνται από τη μοναξιά, ώστε να αποκτήσει χρώμα και νόημα η ζωή τους και στα παιδιά όλου του κόσμου να φέρει αγάπη, χαρές και ζεστές αγκαλιές. Εύχομαι οι συνάνθρωποί μας να αποδεχτούν και να αγκαλιάσουν τη διαφορετικότητα, γιατί με την αγάπη όλα μπορεί να γιατρευτούν. Χρόνια πολλά. Με αγάπη Μαρίνα.
Η Μαρίνα είναι η ηρωίδα μου στο βιβλίο μου «Αγγίζοντας το αύριο» που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή. Ελένη Δόμανου.

Η Μαρίνα είναι μια πενηντάχρονη κυρία που ζει μόνη της, αφού ο άντρας της σκοτώθηκε σε ατύχημα πριν από πολλά χρόνια και οι γιοι της ζουν και εργάζονται μακριά από την πόλη της. Η ζωή της αλλάζει ριζικά όταν δίπλα της μετακομίζει η Ιωάννα με τον γιο της, ο οποίος βρίσκεται στο φάσμα του αυτισμού. Αφοσιώνεται στη φροντίδα του μικρού και αισθάνεται χρήσιμη έπειτα από πολύ καιρό. Όμως το παρελθόν δεν έχει τελειώσει μαζί της. Της χτυπάει την πόρτα φέρνοντας ευχάριστα αλλά και δυσάρεστα μαντάτα. Θα καταφέρει να νικήσει τις σκιές και να βγει ξανά στο φως; Αγγίζοντας το αύριο. Ένα βιβλίο για τη διαφορετικότητα και τις δεύτερες ευκαιρίες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου