Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

ΜΑΙΡΗ ΚΟΛΟΒΟΥ-Η ΧΑΜΕΝΗ ΚΟΡΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

Είμαι η Καρυάτιδα. Ναι η γνωστή «Χαμένη Κόρη», ξενιτεμένη θα έλεγα καλύτερα, εδώ και πολλά χρόνια. Θέλω να στείλω τις ευχές μου σε όλες τις αγνές κι αθώες ψυχές των
παιδιών με την ελπίδα για ένα καλύτερο μέλλον. Εύχομαι σε όλους εσάς υγεία και οικογενειακή θαλπωρή και ελπίζω γρήγορα να επιστρέψω κι εγώ στην πατρίδα μας για να γιορτάζουμε μαζί.

«Η χαμένη κόρη» είναι το παραμύθι της Μαίρης Κολοβού, που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Πνοή.

Μια ομάδα παιδιών επισκέπτεται το Μουσείο της Ακρόπολης και γνωρίζει την κλεμμένη Καρυάτιδα, τη «Χαμένη Κόρη». Είναι δυνατόν τα παιδιά να συνομιλήσουν μαζί της και ν’ ακούσουν τον κρυφό καημό της; Θα μπορέσουν οι ευαίσθητες ψυχούλες με τις παράτολμες πράξεις τους να αποκαταστήσουν τη δικαιοσύνη σύμφωνα με τα δικά τους κριτήρια; 
Ένα παραμύθι που επιδιώκει να προβληματίσει γονείς και εκπαιδευτικούς και να παροτρύνει τα παιδιά να γνωρίσουν την Ιστορία μας μέσα από τα εκθέματα του Μουσείου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου