Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου 2017

ΣΜΑΡΑΓΔΗ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ-ΗΧΟΙ ΣΤΗ ΣΙΩΠΗ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΟΣΤΡΙΑ

« Χρόνια πολλά, φίλοι μου, γεμάτα ευλογία κι αγάπη, προπαντός αγάπη.  Είμαι η Μαρουσώ.  Τις φετινές γιορτές θα’ χω-επιτέλους!-κοντά μου το τζιβαέρι μου, τον Αναστάση μου. Είκοσι χρόνια τον καρτερούσα. Τώρα είναι εδώ, στο αρχοντονήσι μας. Σαν να μην πέρασε μια μέρα. Κι είναι καιρός κι εμείς να ζήσουμε! »  

Σκέψεις που δεν εξωτερικεύτηκαν… όνειρα που σ’ ένα κουτί ξύλινο έμειναν κλειδωμένα και ξεχάστηκαν… λόγια που χαράχτηκαν στο χαρτί...
Αναμνήσεις…
Σε κάθε γωνιά της γης… ατενίζοντας τη θάλασσα ή τα φώτα της πόλης. 
Γιατί… σαν τραγουδούν οι ήχοι στη σιωπή, έχουν τόσα μα τόσα να πουν… να θυμίσουν. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου