Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

ΕΚΤΟΡΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ-ΛΕΡΝΑΙΑ ΥΔΡΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΝΟΗ

Χαίρετε. Είμαι ο Πέτρος Νικολαΐδης. Ο μάχιμος δημοσιογράφος και πρωταγωνιστής της «Λερναίας Ύδρας». Ένας από τους ήρωες του Έκτορα Απέργη στο κοινωνικοπολιτικό θρίλερ που ο ίδιος έδωσε σάρκα και οστά στην ύπαρξή μου. Κι αν δε με έχεις γνωρίσει ακόμα, επέτρεψέ μου να σου συστηθώ. Είμαι η φωνή που υποβόσκει μέσα σου και ακόμα δεν τόλμησες να βγάλεις. Είμαι η ανάγκη που ξυπνάει μαζί σου κάθε πρωί και ζητά από σένα να μάθεις την αλήθεια. Είμαι η έντονη επιθυμία που νιώθεις να αλλάξεις τη χώρα των προγόνων σου προς το καλύτερο. Είμαι ο Πέτρος Νικολαΐδης, και εύχομαι σε όλους υγεία και αγάπη. Ελπίζω ο καινούριος χρόνος να μας κάνει καλύτερους ανθρώπους. Για να αποκτήσουν τα παιδιά μας μια καλύτερη ζωή. Χρόνια πολλά και καλά σε όλους!


Στην Αθήνα των Μνημονίων, στην Ελλάδα της κοινωνικής σήψης και διαφθοράς, η επανάσταση γίνεται προσωπική υπόθεση της Μελίνας Νικολαΐδου. Ποιο μυστικό κρύβεται πίσω από τις δολοφονίες κυβερνητικών στελεχών; Ποιος ο ρόλος του αδερφού της και έγκριτου δημοσιογράφου; Ένας ανεκπλήρωτος έρωτας, δύο πιστοί υπηρέτες του νόμου, πολιτικά πρόσωπα και ένας έντιμος σωματοφύλακας ισορροπούν σε τεντωμένο σκοινί και δοκιμάζονται στις πιο ακραίες καταστάσεις. Ποιος καθορίζει άραγε τον τρόπο που επέρχεται η Νέμεσις; Είναι ο φόνος ο μόνος τρόπος για την απόδοση ευθυνών;   
«Το αίμα θα ξεπλύνει τις αμαρτίες τους. Φοβερή και αμείλικτη η Νέμεσις απέναντι σε όσους βεβηλώνουν τα όνειρά μας…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου