Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Παρασκευή 29 Δεκεμβρίου 2017

MARGARET DALKOUR-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ γεμάτη ΥΓΕΙΑ σε Πνεύμα, Ψυχή και Σώμα. Όταν η ύπαρξή μας δε νοσεί σε κάποιο επίπεδο τότε καμιά υλική πραγματικότητα δεν μπορεί να την καταβάλλει όσο σκληρή κι αν είναι αυτή!!! Επιπλέον θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους αναγνώστες και να τους καταθέσω την ευγνωμοσύνη μου για τον πολύτιμο χρόνο και χώρο που αφιερώνουν διαβάζοντας τις προσπάθειές μας. Ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ λοιπόν σε κάθε αναγνώστη γιατί χωρίς αναγνώστες δεν υπάρχουν συγγραφείς. Υπάρχουν μόνο άνθρωποι που απλώς καταθέτουν τις σκέψεις τους στο χαρτί. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ κι ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ το ΝΕΟ ΕΤΟΣ!!! 

MARGARET DALKOUR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου