Βιβλιο

Βιβλιο
ΜΕ αρέσει το βιβλίο ΑΦΟΥ!!! και η αγάπη μου αυτή με ώθησε στη δημιουργία αυτού του ιστολογίου όπου θα μοιράζομαι την αγάπη μου αυτή παρουσιάζοντας σας τις απόψεις μου για τα βιβλία που με ταξιδεύουν καθώς και προτάσεις ,νέες κυκλοφορίες καθιερωμένων και πρωτοεμφανιζόμενων συγγραφέων καθώς και βιβλιοπαρουσιάσεις στην πόλη μου Θεσσαλονίκη ΑΦΟΥ !!!

Δευτέρα 25 Δεκεμβρίου 2017

YORGOS PANTAZONAS-ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ-ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΛΙΒΑΝΗ

Καλησπέρα, καλές γιορτές και χρόνια πολλά,

Το βιβλίο έχει ως τίτλο Φανταστικά² και ο κεντρικός ήρωας, είναι ο αναγνώστης.

Το μήνυμα-ευχή του είναι: " Η σπουδαιότερη εποχή στην ιστορία της ανθρωπότητας, επίσημα ξεκινά και με την έναρξη της νέας χρονιάς. 
Εσύ θα αποτελέσεις το νέο διαφωτισμό και το νέο πολίτευμα της δημοκρατίας, για ολόκληρη την υφήλιο.

Όποιος και αν είσαι εσύ που διαβάζεις αυτές τις γραμμές, για να είσαι "εδώ", έχεις κάτι φανταστικό να υλοποιήσεις!

Τιμή σε εσένα.

Όποιος και αν είσαι εσύ που διαβάζεις αυτές τις γραμμές, είμαι βέβαιος πως για να είσαι εδώ έχεις κάτι φανταστικό να υλοποιήσεις…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου